Wysyłka do 48h
Wysyłka do 48h
Indywidualne doradztwo pod nr tel: 22 798 03 18
Indywidualne doradztwo pod nr tel: 22 798 03 18
ZAMÓWIENIA: 516 750 500
ZAMÓWIENIA: 516 750 500
WYMIANA
 
Bezproblemowo wymieniamy zakupiony produkt na inny - to jedna z głównych zasad, którymi kierujemy się w sprzedaży online. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Towary muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim paragonem lub faktura zakupu.
 
PAMIĘTAJ: koszty odesłania i powtórnej wysyłki pokrywa nabywca. Prosimy o nie wysyłanie paczek za pobraniem, wszelkie zwroty pieniężne dokonywane są na podane przez Klienta konto bankowe.
 
ZWROTY
 
Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014r O prawach konsumenta klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Towary muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim paragonem z wypełnionym formularzem zwrotu. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt wysyłki i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

PAMIĘTAJ: koszty wysyłki w całości pokrywa nabywca (wysłanie i odesłanie). Prosimy o nie wysyłanie paczek za pobraniem, wszelkie zwroty pieniężne dokonywane są na podane przez Klienta konto bankowe.
 
REKLAMACJE
 
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u sprzedawcy pod warunkiem, że towar nie był używany i zgłoszenie zostało dokonane niezwłocznie po otrzymaniu towaru. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy, lub skierowania reklamacji bezpośrednio do sprzedawcy klient powinien odesłać reklamowany produkt przesyłką pocztową wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym pod adresem sklepu blanxsklep.pl 03-137 Warszawa ul. Oczary 9 lok. 115. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Warunkiem przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego jest dostarczenie prawidłowo wypełnionego formularza reklamacyjnego. Reklamacje bez lub z nieprawidłowo wypełnionym formularzem nie będą rozpatrywane. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania towaru), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

PAMIĘTAJ: koszty wysyłki w całości pokrywa nabywca (wysłanie i odesłanie). Prosimy o nie wysyłanie paczek za pobraniem, wszelkie zwroty pieniężne dokonywane są na podane przez Klienta konto bankowe.
Newsletter